SERVIS ECONOMY

Pri Fordu želimo svojim zvestim strankam ponuditi nekaj več. Ker starejša vozila potrebujejo več nege in pozornosti, da ohranjajo varnost in zanesljivost, je Ford za vsa vozila, starejša od pet let, pripravil poseben program vzdrževanja in servisiranja, FORD Economy. Economy nudi popolno, visokokakovostno storitev po dostopni ceni.

Vaš Ford bo tako še vedno deležen kakovostnega vzdrževanja naših strokovnjakov, ki uporabljajo najnovejše diagnostično orodje, stroški potrebni za popravilo pa bodo v razumnem sorazmerju z vrednostjo vašega vozila.

Nihče ne pozna vašega Forda bolje, kot naše osebje v pooblaščenih Fordovih servisnih delavnicah!

ZAKAJ IZBRATI SERVIS ECONOMY?

  • Popolna brezskrbnost: vzdrževanje in servisiranje z nego in pozornostjo izkušenih strokovnjakov.

  • Nadzor nad stroški: v paketni ponudbi so vključeni tako nadomestni deli kot storitev menjave.

  • Usposobljeni strokovnjaki: za vaše vozilo skrbijo visoko usposobljeni Fordovi strokovnjaki z bogatimi izkušnjami s Fordovimi vozili.

  • Kvalitetni nadomestni deli: proizvedeni skladno s Fordovimi standardi in kvaliteto po ugodni ceni.

 

ECONOMY SERVIS

Fordovi Economy strokovnjaki, ki dobro poznajo vaše vozilo, poskrbijo za Economy servis, ki vključuje:

  • servisni pregled vozila, ki lahko prepreči neprijetna presenečenja in zagotovi popolno brezskrbnost na cesti,
  • menjavo olja, oljnega filtra, tesnila ali čepa in
  • menjavo kabinskega filtra.

Osebna vozila € 129,-*

Garancija na vgrajene nadomestne dele in storitev je eno leto.

* Cena 129 € velja za osebna vozila s prostornino motorja do vključno 1.6 l, 149 € za osebna vozila s prostornino motorja nad 1.6 l in Transit Connect ter 169 € za Transit. Ponudba velja za osebna in gospodarska vozila starejša od 4 let. V ponudbo Motorcraft servisa niso vključeni ST in RS modeli, Ford Ranger, Ford Explorer in Ford Mustang. Ostala potrebna popravila se doplačajo posebej.

ECONOMY NAJPOGOSTEJŠA POPRAVILA

KLIMATSKA NAPRAVA

Vzdrževanje klimatske naprave vključuje:

  • vakumiranje,
  • zamenjavo plina z dodanim barvilom in oljem (do 100 g),
  • dezinfekcijo sistema/prezračevalnih kanalov s sprejem,
  • zamenjavo filtra kabine,

za samo 60 €.

 

POGOSTA POPRAVILA

Če vaš Ford potrebuje popravilo, nudi Ford Economy veliko možnosti, po vnaprej znani atraktivni ceni, ki vključuje storitev in material, zato vas račun nikoli ne bo presenetil.

OSEBNA VOZILA

          KA, FIESTA, FUSION                       FOCUS, C-MAX               MONDEO, S-MAX, GALAXY, KUGA  
Menjava olja in preventivni pregled 79 € **  79 € ** 79 € **
Menjava prednjih zavornih ploščic 89 €  107 € 111 €
Menjava zadnjih zavornih ploščic    99 € 111 €
Menjava zadnjih zavornih oblog 126 €    
Menjava črpalke vode in zobatega jermena    347 € 385 € 397 €
Menjava prednjih amortizerjev 227 € 254 € 275 €
Menjava zadnjih amortizerjev 189 € 202 € 218 €
Menjava alternatorja 288 € 311 € 345 €
Menjava zaganajača 231 € 231 € 338 €
Menjava prednjih metlic brisalcev 34 € 34 € 44 €
Menjava zadnje metlice brisalca 17 € 17 € 19 €
Menjava akumulatorja 97 € (43 Ah) 117 € (52 Ah) 127 € (60 Ah)

 

GOSPODARSKA VOZILA

           TRANSIT CONNECT                           TRANSIT                 
Menjava olja in preventivni pregled 99 € 119 €
Menjava prednjih zavornih ploščic 83 € 114 €
Menjava zadnjih zavornih ploščic 72 € 128 €
Menjava zadnjih zavornih oblog 99 € 172 €
Menjava prednjih metlic brisalcev / set          34 € 44 €
Menjava zadnje metlice brisalca 19 € 17 €
Menjava akumulatorja 129 € (71 Ah) 129 € (71 Ah)


Popravila vključujejo material skupaj z vgradnjo.

Garancija na storitev in material je eno leto.

* * 79 € za vozila s prostornino motorja do vključno 1.6 l in 99 € za vozila s prostornino motorja nad 1.6 l.

ECONOMY PNEVMATIKE

Ne tvegajte z uporabo obrabljenih pnevmatik! Ne glede na razmere morajo pnevmatike vedno nuditi najvišjo varnost na cesti. Izberite ustrezno pnevmatiko za vaše vozilo po ugodni ceni.


Letne pnevmatike NEXEN

Opis pnevmatike Cena *
155/65 R13 73T N'blue HD Plus 30,85 €
175/65 R14C 90/88T ROADIAN CT8 53,16 €
195/55 R15 85H N'blue HD Plus 48,38 €
195/55 R16 91V XL N'Fera SU1 56,91 €
205/55 R16 91V N'blue HD Plus 47,04 €
205/60 R16 92H N'blue HD Plus 58,80 €
215/55 R16 97V XL N'FERA SU1 64,12 €
215/60 R16 99H XL N'blue HD Plus 68,56 €
235/55 R17 103W XL N'FERA PRIMUS    95,91 €
235/50 R18 101Y XL N'FERA Sport 113,42 €   

 

*Navedene cene veljajo za eno pnevmatiko, brez montaže.
*Cena menjave pnevmatik:

  • jeklena platišča 32 €
  • aluminijasta platišča do 16" 44€
  • aluminijasta platišča nad 16" 56 €

ECONOMY PREGLED

  • Brezplačni pregled obsega 10 sklopov, med njimi vizualni pregled vozila ob prejemu na servis vključno z merilniki, osvetlitvijo, vetrobranskim steklom in brisalci, pregled motorja in menjalnika, akumulatorja ter pregled podvozja in zavornega sistema.

SERVISNI INTERVALI

Da svojega Forda ohranite v najboljšem stanju in se tako izognete dragim popravilom, ga morate redno servisirati. S tem pa si boste zagotovili tudi dodatno brezskrbnost in garancijo, vaše vozilo pa bo ohranilo visoko vrednost.

Servisni intervali za posamezne Fordove modele nastopijo glede na prevožene kilometre oziroma pretečeno časovno obdobje, odvisno kateri od pogojev nastopi prej.

Natančna vsebina servisnega vzdrževanja se razlikuje glede na model vozila, starost  in na način uporabe vozila. Podroben načrt predpisanih servisnih intervalov vam je na voljo pri vašem pooblaščeno prodajno-servisnemu centru ali na spletni strani: www.etis.ford.com/fordservice

Redno vzdrževanje Fordov visokokakovostni servis pomeni:

Redno vzdrževanje Fordov visokokakovostni servis pomeni:

  • Mirnost / Brezskrbnost
  • Veljavna garancijska upravičenost
  • Ohranjanje vrednosti vozila ob nadaljnji prodaji

Pričakujete lahko:

  • Visoko konkurenčne izdelke in servisne ponudbe
  • Hiter in ustrezen termin
  • Točno ceno za dogovorjeno delo
  • Ustrezen čas, v katerem prevzamete vaš avtomobil
  • Podrobno pojasnilo računa in opravljenega dela

 

Servisno aktivna pomoč na cesti

Če ste svojega Forda v garancijskem roku redno servisirali pri pooblaščenem serviserju vozil Ford, ste kjerkoli v Evropi upravičeni do brezplačne pomoči na cesti.

Zakaj naj svoj avtomobil servisiram pri Fordovem zastopniku/ pooblaščenem serviserju?

Kot vsako drugo vozilo tudi vaš Ford potrebuje redno servisiranje, s katerim ga vzdržujete v najboljšem stanju in mu ohranjate visoko vrednost. Samo pooblaščeni Fordovi serviserji imajo za Forde izšolane tehnike, Fordova specialna orodja in najsodobnejšo računalniško diagnostično opremo posebej prilagojeno vašemu Fordu.

Prednosti uporabe originalnih Fordovih delov

Vaš Ford začne svoje življenje z vsemi originalnimi Fordovimi deli, ki so oblikovani in načrtovani tako, da brezhibno in tudi varno delujejo. Vendar lahko zamenjava enega izmed originalnih Fordovih delov, ki ne ustreza vsem kriterijem, bistveno spremeni varno delovanje vozila. Originalni Fordovi deli pomenijo minimalen čas vgradnje za tehnike in ustrezajo našim strogim standardom glede kakovosti in varnost, s katerimi se poveča zmogljivost in vrednost vašega vozila.

Kje lahko servisiram svoj avtomobil?

Vaš lokalni pooblaščeni Fordov serviser vam bo z veseljem pomagal odgovoriti na vsa morebitna vprašanja glede servisiranja in rezerviral termin za servisiranje vašega vozila.

 

Fordove garancije

Ne glede na to, ali imate nov ali rabljen Ford, želimo, da vam vaš avto omogoča toliko zadovoljstva in brezskrbnosti, kot je le mogoče. Zato vam naša garancija nudi storitve in pomoč, da lahko vi uživate v vožnji in preostale skrbi prepustite nam.

Pri Fordu vam ponujamo obsežno 2-letno osnovno tovarniško garancijo in do 12-letno protikorozijsko garancijo (odvisno od modela).

OSNOVNA GARANCIJA

Če je potrebno popravilo ali zamenjava katerega koli dela vozila zaradi napake pri izdelavi, bo vsak Fordov pooblaščeni prodajno-servisni center brezplačno popravil ali zamenjal ta del ne glede na morebitno zamenjavo lastništva vozila v garancijskem obdobju.

Za pnevmatike jamči neposredno izdelovalec in zato niso krite s Fordovo garancijo. Kljub temu vam bodo v vsakem Fordovem pooblaščenem prodajno-servisnem centru radi pomagali pri zahtevkih glede pnevmatik.

Velja garancija za dodatno opremo?

Za originalno dodatne opremo znamke Ford, ki je bila pred predajo novega vozila prvi stranki vgrajena v tovarni Ford ali v Fordovem pooblaščenem prodajno-servisnem centru, veljajo garancijski pogoji osnovne Fordove garancije. Dopolnilna oprema drugih izdelovalcev ni zajeta v Fordovo garancijo.

 

GARANCIJA ZA LAKIRANE POVRŠINE

Za vašega Forda velja Fordova garancija za lakirane površine, za katero skrbi Fordov pooblaščeni prodajno-servisni center. Če je potrebno lakirane površine karoserije vozila popraviti zaradi napake pri izdelavi, bodo v vsakem Fordovem pooblaščenem prodajno-servisnem centru brezplačno opravili potrebna popravila ne glede na morebitno zamenjavo lastništva vozila v garancijskem obdobju.

 

GARANCIJA ZA ZAŠČITO PRED KOROZIJO

Za vašega Forda velja Fordovo jamstvo proti prerjavenju, za katero skrbi pooblaščeni prodajno servisni center. Če kateri od originalnih delov karoserije na vašem vozilu zaradi napake pri izdelavi prerjavel ga bodo Fordovem pooblaščenem prodajno-servisnem centru brezplačno popravili, ne glede na morebitno zamenjavo lastništva vozila. Platišča, aluminijasti okraski, zaščitni in okrasni elementi, odbijači in tečaji vrat, niso zajeti.

Opomba:

Izraz 'prerjavenje' pomeni luknjo v karoseriji, ki jo je povzročila korozija iz notranje ali s spodnje strani in je posledica neustrezne izdelave. Za model Ford Transit so izključeni tudi šasija, vgrajena tovorna ploščad, prekucnik, deli karoserije in opreme.

 

GARANCIJA ZA POPRAVLJENE ALI ZAMENJANE DELE

Za vse originalne dele znamke Ford, ki so vgrajeni na pooblaščenem servisu, velja garancija v trajanju 12 mesecev od datuma zamenjave.

Opomba:

Deli, ki so bili zamenjani znotraj Fordove garancije, ostanejo v servisni delavnici in jih ne prejme stranka.

OBRABNI DELI

Deli, ki so izpostavljeni obrabi, so splošno razdeljeni v dve kategoriji. v prvi kategoriji so deli, ki jih je potrebno zamenjati ali nastaviti v predpisanih intervalih za vzdrževanje, v drugi pa deli, ki jih je potrebno zamenjati ali nastaviti glede na pogoje uporabe.

 

Naslednji deli so pokriti do prvega predvidenega servisa ali 12 mesecev od datuma prve registracije, kar nastopi prej:

  • baterija daljinskega upravljalnika
  • filter kabinskega prostora
  • DPF (diesel particulate filter)
  • filter za gorivo
  • tesnila (če so bila odstranjena v sklopu povezane servisne prilagoditve)
  • oljni filter
  • olje in tekočine
  • Vžigalne svečke
  • pogonski jermeni pomožnih porabnikov.

 

Naslednji deli so kriti z osnovno Fordovo garancijo za obdobje 6 mesecev od datuma prve registracije:

  • žarnice (za ksenonske žarnice, svetlobne diode ter osvetlitev armaturne plošče in instrumentov velja polna doba osnovne Fordove garancije)
  • metlice brisalcev.

 

Opomba:

Zavorne obloge, zavorne čeljusti, zavorni koluti in drugi deli, ki so izpostavljeni trenju, niso kriti z garancijo, če je zamenjava potrebna zaradi normalne obrabe. V času osnovne garancije so kriti le v primeru okvar zaradi izdelave. Stekla so krita z osnovno Fordovo garancijo do prevoženih 1500 kilometrov. Zamenjava stekla zaradi okvare ogrevalnega elementa je krita v celotnem času osnovne garancije.

 

Porabne tekočine

Nadomestilo dolitih potrošnih tekočin (olj, hladilne tekočine, zavorne tekočine, tekočine za čiščenje stekel in tekočine za klimatsko napravo) je krito samo v primeru, da so bile tekočine uporabljene kot del garancijskega popravila.

 

LASTNIKOVA ODGOVORNOST

Ustrezna nega in uporaba vozila sta opisani v Uporabniškem priročniku in Servisni knjižici. S pravilnim vzdrževanjem in uporabo se izognete stroškom za večja popravila, ki so potrebna zaradi zlorabe, zanemarjanja ali nezadostnega vzdrževanja, prav tako pa lahko na ta način povečate vrednost vozila v primeru prodaje.

Zato:

  • za vsako garancijsko popravilo vozilo čim prej po odkritju napake zapeljite v pooblaščeni prodajno-servisni center. Tako boste zmanjšali obseg potrebnih popravil
  • poskrbite, da bo vozilo servisno vzdrževano v skladu s Fordovimi priporočili in podrobnostmi v servisni knjižici in sistemu Fordova digitalna servisna knjižica. Priporočamo, da za vse potrebne servise in popravila uporabljate pooblaščeni prodajno servisni center
  • poskrbite, da bodo pri servisiranju vašega vozila uporabljeni originalni deli in tekočine, ki ustrezajo specifikacijam originalnih delov Ford ali so enake kakovosti ter da bodo servisne storitve opravljene v skladu s kontrolnim listom, ki je objavljen na FordEtis (www.etis.ford.dom/ford service.
  • kot dokazilo o servisnem vzdrževanju v skladu z našimi priporočili shranite originalne račune. Ta dokazila predložite v primeru garancijskih zahtevkov za okvare, ki bi lahko nastale zaradi neustreznih intervalov pri vzdrževanju ali neustreznega obsega del
  • lak in karoserijo vzdržujte v skladu s Fordovimi navodili oz. priporočili
  • poskrbite, da bodo v pooblaščenem Fordovem prodajno-servisnem centru redno pregledali dele karoserije v skladu z načrtom za preverjanje karoserije in lakiranja, ki je naveden v zadnjem delu te knjižice, rezultati pa morajo biti zabeleženi v Digitalni Servisni Knjižici (DSR) vozila.

Opomba:

Če ne zagotovite potrebnega servisnega vzdrževanja v času in obsegu, ki ju določajo Fordovi predpisani servisni intervali, izgubite garancijsko kritje za prizadete dele. Če ne zagotovite pregleda karoserije, opisanega zgoraj, izgubite jamstvo proti prerjavenju. Hranjenje originalnih računov je še posebej pomembno, če servisnega vzdrževanja ali Izven garancijskih popravil niste zaupali Fordovemu pooblaščenemu prodajno-servisnemu centru. Mogoče boste te račune potrebovali pri uveljavljanju svojih garancijskih pravic, saj boste morali z njimi dokazati izpolnjevanje Fordovega servisnega načrta in uporabo ustreznih delov in tekočin. Da bi se izognili zapletom, morajo biti na vsakem računu navedeni ime in naslov serviserja ter naziv izdelovalca ali dobavitelja delov in tekočin, ki so bile uporabljene. Računi morajo vsebovati tudi podrobnosti o vozilu (številko šasije in registrsko oznako) in šifre uporabljanih delov.

Fordovo podaljšano jamstvo +2/+3

SPLOŠNI POGOJI OSNOVNE 2-LETNE GARANCIJE IN PODALJŠANEGA JAMSTVA +2/+3

Summit motors Ljubljana, d.o.o. nudi lastnikom naslednjo splošno garancijo in podaljšano jamstvo +2/+3:

  • V obdobju od nakupa do 2 let od prodaje vozila velja osnovna garancija za brezhibno delovanje vozila v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
  • V obdobju 3. in 4. ter v primeru jamstva +3 tudi 5. leta od prodaje vozila, velja podaljšano jamstvo +2/+3 v skladu s pogoji, navedenimi v nadaljevanju. Podaljšano jamstvo +2/+3 ni omejeno glede na število prevoženih kilometrov.

 

VSEBINA PODALJŠANEGA JAMSTVA+3

Podjetje Summit motors Ljubljana, d.o.o. jamči, da bodo v primeru okvare Fordovi pooblaščeni serviserji brezplačno popravili ali zamenjali vgrajene dele, če bo to potrebno (razen delov, navedenih v izključitvah). Garancija začne teči ob predaji avtomobila v skladu s Fordovim servisnim načrtom, podaljšano jamstvo +2 / +3 pa po preteku osnovne garancije. Jamstvo je namenjeno izključno strankam, ki so kupile novo vozilo v pooblaščeni Fordovi prodajni mreži. Po izteku podaljšanega jamstva le tega ni mogoče dodatno podaljšati. 

Zahteve podaljšanega jamstva +2/+3 lahko uveljavljate le pri Fordovih pooblaščenih serviserjih v Sloveniji. Podaljšano jamstvo +3 vključuje nova osebna vozila v skladu s prodajnim programom, jamstvo +2 pokriva komercialni program.

 

Dolžnosti lastnika v obdobju garancije in podaljšanega jamstva +2/+3 na lastne stroške:

  • Servisiranje vozil v predpisanem času v skladu s Fordovim servisnim načrtom (servisna vzdrževanja morajo biti opravljena v razponu največ 1500 km ali 1 mesec od predpisanega intervala, ki velja za vozilo).
  • Pred uveljavljanjem podaljšanega jamstva+2/+3 je potrebno predložiti servisno knjižico, kjer so zabeležena in potrjena redna vzdrževanja. Vsak del, zamenjan v obdobju trajana garancije in podaljšanega jamstva +2/+3, je last podjetja Ford Motor Company.
  • Popravilo poškodb, nastalih zaradi nesreče, neustrezne uporabe, zanemarjanja ali drugih razlogov v roku 60 dni.
  • Servisiranje in popravilo dodatnih in naknadno vgrajenih delov.
  • Periodično preverjanje, nadzor in dolivanje tekočin in olja, preverjanje in nastavitev pritiska v pnevmatikah v skladu z navodili uporabniškega priročnika.
  • Obvestilo pooblaščenega Fordovega serviserja o okvari oziroma poškodbi ter o morebitni zamenjavi števca prevoženih km v roku 7 dni.

Podaljšano jamstvo +2/+3 se nanaša na vozilo, tako da se v primeru prodaje avtomobila prenese na novega lastnika. Podaljšano jamstvo+3 ne omejuje standardov garancije novega vozila in pogodbenih pravic.

 

VSEBINA KRITJA IN IZKLJUČITVE

 

MOTOR

Kritje: Motor (bencinski in dizelski) in vsi notranji deli: blok, gredi, glava, tesnilo glave motorja, vztrajnik, turbo polnilnik.
Izključitve: Nadomestni deli, ki so predmet rednega servisnega vzdrževanja: jermeni, filtri, tekočine, olja.

MENJALNIK

Kritje: Ohišje in vsi notranji deli (ročni in avtomatski).
Izključitve: Torni deli sklopke. 

PRENOS MOČI

Kritje: Kompletno izravnalno gonilo, ohišje, pogon koles.
Izključitve: Tesnila, mazalni medij, manšete.

PREDNJE IN ZADNJE OBESE Z VZMETENJEM

Kritje: Prečna vodila, zglobi, vzmeti, stabilizator, pesto, drogovi, gredi, polgredi.
Izključitve: Blažilniki udarcev, vzmetne noge  McPherson, kolesni ležaji. 

KRMILNI SISTEM

Kritje: Elektro servo krmilni mehanizem, črpalka krmiljenja.
Izključitve: Volanski obroč, optična nastavitev koles.

ZAVORNI SISTEM

Kritje: Pedalo, valj, cevi, krmilni modul, tipala.
Izključitve: Torni deli zavore (tudi zavorni kolut), zavorne čeljusti.

SISTEM VBRIZGA GORIVA

Kritje: Črpalka za gorivo, visokotlačna  črpalka, komponente za vbrizg goriva, krmilne enote.
Izključitve: Filtri, tesnila, nastavitve šob vbrizga, vžigalne in žarilne svečke, čiščenje sistema.

HLADILNI SISTEM

Kritje: Hladilni sistem in notranji deli.
Izključitve: Jermeni, cevi, hladilna tekočina.

KLIMATSKA NAPRAVA

Kritje: Kompresor, uparjalnik, kondenzator.
Izključitve: Pogonski jermeni, filter zraka, polnjenje klimatske naprave. 

ELEKTRIČNI DELI

Kritje: Napeljava, alternator, zaganjač, elektronske komponente.
Izključitve: Akumulator, žarnice, varovalke, luči, priključek sistema za informiranje in razvedrilo. 

IZPUŠNI SISTEM

Kritje: Izpušni zbiralniki, lambda sonda.
Izključitve: Izpušna cev in dušilni lonec izpušnih plinov, katalizator, filter izpušnih trdnih delcev.

NOTRANJOST KABINE

Kritje: Instrumentalna plošča, elektronsko prikazovanje, kontrolna stikala, zvočni sistem.
Izključitve: Notranje obloge in oblazinjenje notranjosti, armaturna plošča, sredinska konzola, sedežna konstrukcija, sedežne blazine in oblazinjenje sedežev, sedežne prevleke.

VARNOSTNI SISTEMI

Kritje: Varnostni pasovi z zategovalniki, zračne blazine, zračne zavese.
Izključitve: Sproženi in poškodovani sistemi v primeru nezgode.

KAROSERIJA

Kritje: Ključavnice, mehanizem vrat in stekel, tečaji.
Izključitve: ostali deli karoserije, vključujoč trdo streho, fizične poškodbe, vdor vode, lakiranje, stekla in grelne žice stekel, okrasne letvice, odbijači, vratna polnila, polnila karoserije, antena, pnevmatike, platišča, brisalci, ogledala okrasni pokrovi koles, vgrajena dodatna oprema.

 

DELI VOZILA, KI NISO PREDMET KRITJA:

  • Deli, katerih vgradnjo proizvajalec vozila odsvetuje ali je ne dovoljuje.
  • Obrabni oziroma potrošni deli, to so deli, ki se ob korektnem delovanju vozila obrabijo, zlasti zavorne obloge, zavorne ploščice, pnevmatike,blažilniki, bobnaste zavore, kroglični zgibi.
  • Pogonska sredstva in pomožne snovi, zlasti goriva, kemikalije, olja, masti in druga maziva, hladilna sredstva in sredstva proti zamrzovanju, hidravlična tekočina in tekočina za čiščenje vetrobranskega stekla. Vsa nastavitvena, izravnalna in čistilna dela, odstranitev ostankov gorenja ter diagnostična in servisna opravila.
  • Deli,ki predstavljajo notranjo opremo vozila.
  • Prtljaga ali tovor v vozilu.

 

NEUPRAVIČENOST DO KRITJA:

  • Okvare in poškodbe, ki niso prijavljene v roku 7 dni.
  • Podaljšano jamstvo+2/+3 samodejno preneha veljati v primeru, če je vozilo predelano s strani nepooblaščene osebe, kadarkoli v času trajanja Podaljšanega jamstva+2/+3 uporabljeno za tekmovanja ali treninge za tekmovanja ali če je originalni števec/štetje kilometrov kakor koli prirejen. Podaljšano jamstvo+2/+3 preneha veljati tudi v primeru, če se rednega servisa, predpisanega v Fordovi servisni knjižici, ne opravi v predpisanem intervalu za servisno vzdrževanje ali če lastnik vozila krši katerokoli drugo obveznost, ki je predpisana v teh splošnih pogojih.
  • Okvare in poškodbe, nastale zaradi neustrezne uporabe ali zanemarjanja vozila, zlasti nespoštovanja navodil za uporabo ali nespoštovanja stanja na prikazovalnih instrumentih (prikazovalnik temperature, prikazovalnik oljnega tlaka, kontrolna lučka, prikazovalnik polnilnega traka ipd.), nestrokovnega, zlonamernega ali objestnega ravnanja, ki je posledica nespoštovanja navodil za vzdrževanje vozila ali uporabe neprimernih maziv ter goriv, ki jih proizvajalec vozila ne dovoljuje ali jih odsvetuje.
  • Okvare in poškodbe, nastale kot posledica delovanja katerega od nezavarovanih delov vozila.
  • Okvare in poškodbe, ki so posledica vgradnje tujih delov in opreme v motorno vozilo, ki so bili vgrajeni nestrokovno ali jih proizvajalec vozil ne dovoljuje.
  • Okvare in poškodbe, ki so posledica prekomerne obrabe vozila ali delov vozila, ki jo v primeru spora ugotovi izvedenec avtomobilske stroke.
  • Okvare in poškodbe, ki so posledica serijskih, konstrukcijskih napak in napak v izdelavi ali napak, za katere odgovarja tretja oseba kot izdelovalec, dobavitelj, prevzemnik posla (npr. odpoklici vozil).
  • Okvare in poškodbe vozila, če voznik v času nastanka okvare oziroma poškodbe nima veljavnega vozniškega dovoljenja ali če mu je bilo vozniško dovoljenje začasno ali trajno odvzeto ali če se mu je izvrševala sankcija ali varnostni ukrep prepovedi vožnje motornega vozila.
  • Okvare in poškodbe, nastale zaradi pomanjkanja hladilnega sredstva ali olja ali pretrgane cevi ali tesnila oljnega ali hladilnega sistema.
  • Okvare in poškodbe, ki so posledica sprememb krmilnih oziroma računalniških sistemov vozila, ne glede na način njihovega prenosa.
  • Okvare in poškodbe, nastale zaradi prekoračitve s strani proizvajalca dovoljene osne in priključne obremenitve ali s strani proizvajalca dovoljene skupne mase.
  • Okvare in poškodbe, nastale zaradi delovanja stvari, pri kateri je očitna nujnost popravila, razen če je dokazano, da škoda ni v povezavi z nujnostjo popravila ali da je bilo popravilo v času nastanka škode že izvedeno.
  • Posredne poškodbe, do katerih pride zaradi okvare delov ali opreme.
  • Posredna škoda, kot so stroški prenočitev, škoda zaradi neuporabe vozila zaradi zamude pri dobavi nadomestnih delov ali zunanjih popravil.
  • Okvare in poškodbe, ki so posledica kakršnihkoli vplivov izven motornega vozila, kot so
  • padci, udarci in nesreče, vključno s prometnimi nesrečami (nenadni neposredni dogodki, ki z mehansko silo delujejo od zunaj) in kakršnokoli nasilno ravnanje,
  • tatvine, nepooblaščeni ropi in poneverbe, vpliv dogodkov, kot je vihar, toča, udar strele, živali, zemeljski ali snežni plaz, potres ali poplave ter vplivi, ki nastanejo zaradi vode, mraza, vžiga, požara ali eksplozije,
  • kakršnikoli dogodki zaradi vojnih razmer, državljanska vojna, notranji nemiri, upori, vandalizem, manifestacije, demonstracije, terorizem, zaplemba ali drugi vplivi, ki izhajajo iz oblastvenega ravnanja.
  • Okvare in poškodbe vozil, ki so bila v času veljavnosti Podaljšanega jamstva+2/+3 kadarkoli uporabljena za pridobitne namene (taksi službe, rent a car, asistenčne storitve).
  • Okvare in poškodbe, pri katerih je bila s strani zavarovanca ali ob vedenju zavarovanca podana lažna prijava ali lažna navedba dejstev, ki pomembno vplivajo na višino ali vzrok nastanka škode.
  • Okvare in poškodbe, ki so nastale že pred začetkom veljavnosti Podaljšanega jamstva+2/+3.
  • Okvare in poškodbe, ki jih zavarovanec povzroči namerno ali iz hude malomarnosti.

 

FORD ASISTENCA ZA PODALJŠANO JAMSTVO+2/+3

  • Brezplačna številka 080 19 19.
  • Ford Asistenca za podaljšano jamstvo+3 velja 24 ur na dan vse dni v letu.

Navodila in pogoji koriščenja Ford asistence za podaljšano jamstvo+2/+3 so enaki kot pogoji pri osnovni garanciji Ford Assistance, navedeni v Servisni knjižici.

Za več informacij in popolne pogoje koriščenja jamstva +2/+3 se obrnite na najbližjega pooblaščenega trgovca. 

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Prima I.E.